להזמנות פרחים בחיפה הקריות והסביבה חייגו - 04-8264555

תקנון אתר אביבה בוטיק פרחים

תקנון זה נכתב בלשון זכר ומתייחס באופן שווה לשני המינים 

  1. כללי

אתר האינטרנט של אביבה בוטיק פרחים שכתובתו https://www.aviva-flowers.co.il/ , הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מידע ומכירת מוצרים שונים (זרי פרחים, עציצים כלי נוי וכו') (להלן – השירותים).

השימוש באתר וקבלת השירותים המוצעים בו הינם בכפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן – התקנון)

תקנון זה חל על כלל משתמשי האתר (להלן – המשתמש/המשתמשים), ומהווה הסכם בין המשתמש לבין החברה. כל גולש הרוכש שירותים או מתעתד לרכוש או לקבל מידע באמצעות האתר וכן מי שגולש באתר ומשתתף בפעילות המוצעת באמצעות האתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים לכל הוראותיו.

החברה רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת. האחריות המלאה להכרת התקנון והשימוש באתר על פי תנאי התקנון חלה בכל עת על המשתמש בלבד. המשך השימוש באתר ובשירותים יהווה אישור בדבר הסכמת המשתמש לשינויים אלה. הנוסח העדכני של תקנון זה יימצא בכל עת באתר החברה. מומלץ לעיין בהוראות התקנון בכל כניסה מחודשת לאתר החברה על מנת לעמוד על השינויים שחלו.

כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות בלבד ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. 

  1. תנאי שימוש באתר – רכישת שירותים וקבלת מידע

ניתן לבצע פעולות שונות באתר אך ורק לשם ביצוע הזמנות, קבלת שירותים ו/או מידע. הזמנתו או הצעתו (להלן – הצעה) של רוכש לקבלת שירותים תתקבל, בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים:

  1. ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
  2. המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי.
  3. המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה.
  4. הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם
    העסקה נעשית באמצעות הטלפון. 
  1. כיצד רוכשים באמצעות האתר

רכישת מוצרים המופיעים באתר באמצעות האתר תתאפשר בכפוף לנקיטת הצעדים הבאים:

א.         תחילה יש לבחור את המוצר וללחוץ הוספה לסל;

ב.         יש לבחור תאריך אספקה רצוי.

ג.          יש לציין ברכה.

ד.         יש לציין את הכתובת למשלוח ,פרטי המקבל כולל טלפון ליצירת קשר.

ו.         לתשומת ליבך הזמנה כרוכה בדמי משלוח למעט איסוף עצמי.

ז.          יש להזין פרטי אמצעי תשלום כגון כרטיס אשראי 

ח.         מספר הזמנה ישלח לתא הדואר האלקטרוני האישי שלך. 

  1. מדיניות שירותים ומחירים

מבצעים והנחות באתר יינתנו בהתאם למפורט בתנאי המבצע וזאת ללא כפל מבצעים והנחות.

התמונות המצולמות באתר לזרים במספר גדלים חלקם מייצגות את הזר הבינוני וחלקם את הגדול ומכל מקום משמשות להמחשה בלבד של סגנון הזר וצבעיו.

רכישת המוצרים באמצעות האתר תתאפשר עד גמר המלאי של המוצר המוצע או עד למועד שיקבע על ידי החברה.

החברה משקיעה מאמצים רבים כדי שהמוצרים המופיעים למכירה באתר יהיו מעודכנים באופן רציף ומדויק. היה והתברר כי במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת זרי פרחים וסידורי פרחים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל, תינתן אפשרות לרוכש לבחור בין קבלת המוצר הקיים כפי שניתן לספקו בפועל, לבין ביטול הרכישה וקבלת כל הסכומים שנגבו ממנו בגין המוצר .

בכפוף לכך שמלוא התמורה בגין המוצר שולמה, תפעל החברה לוודא כי משלוח המוצר יגיע ליעד המבוקש בהתאם לשעות האספקה בין 3-6  שעות מרגע אישור ההזמנה [בהתאם לאזורי החלוקה  בתנאי שבוצעה בשעות פעילות מרכז ההזמנות : ימים א-ה 8:30 עד 18:55, ימי ו' וערבי חג 8:30 עד 13:55 (בשעון חורף עד 12:55) למעט ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה. בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום. טווח אספקה למשלוחים החל משעה 9:00 עד השעה 21:30, הזמנה שבוצעה עד השעה 9:00 תגיע ליעדה עד השעה 15:00.

הזמנה בתיאום, תסופק בתיאום טלפוני מול מקבל ההזמנה בין 3-6 שעות מרגע אישור ההזמנה בהתאם לאזורי החלוקה, וזה בתנאי שיענה לשיחת הטלפון לתיאום הגעה. במצב שאין מענה לטלפון מצד מקבל ההזמנה, האספקה תדחה לשעה מאוחרת יותר או לאספקה ביום העסקים הבא.

אספקת מוצר המכיל אלכוהול, תחייב את נוכחותו של בוגר מעל גיל 18 ביעד המשלוח.

משלוח שחזר לסניף יחייב את המזמין בדמי שליחות נוספים על מנת להוציא את ההזמנה בשנית ליעד המקורי או ליעד אחר.

  1. תשלום בגין השירותים

כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו הוקלדו בהצעה לפני או בסמוך לשיגור המוצרים לכתובת אשר צויינה בהצעה. אם על פי מדיניות החברה יתאפשר תשלום התמורה בתשלומים, יתבצע חיוב בהתאם (בכפוף לאישור חברת האשראי).

סך התמורה בו ייחויב הרוכש מופיע ב"עגלה" או "במסך פרטי העסקה – בתהליך הקופה". סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב"עגלה" אליו תתווסף עלות משלוח במידה ובחר באפשרות זו. 

  1. ביטול פעולות על ידי הרוכש

כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך תוך שעה ממועד בו שלח את הצעתו לחברה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם החברה). במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 12 שעות לפני מועד ביצוע ההזמנה בשעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א'-ה' 8:30-19:00 יום ו' וערבי חג 8:30-13:00). ההודעה על ביטול תימסר בטלפון 04-8264555 ותשלח במקביל בכתב באמצעות דוא"ל ל-avivaflowers.haifa@gmail.com . ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם שוגרו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה בהצעה. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצויינת באתר (יותם 1 חיפה), ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש. והכל בכפוף להוראות כל דין. 

  1. הגבלת אחריות

החברה שואפת שכל המוצרים המוצעים על ידה באתר יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש. דגש רב מושם על איכותם הגבוהה של פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים.

החברה מתחייבת כי פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, יהיו מאיכות טובה וטריים. במידה ומי מהמוצרים הנזכרים לעיל אינו טרי (להלן – המוצר הפגום), זכאי הרוכש לפנות אל החברה בטלפון: 04-8264555 ולהודיע על כך. מוסכם על הצדדים, כי החברה תבדוק את התלונה ותהא רשאית להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הרוכש בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר (לרבות בעלות המשלוח, אם לא הוזמנו שירותים אחרים על ידי הרוכש באותה עסקה), על פי שיקול דעתה הבלעדי.

האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ"ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.

התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי לאור העובדה כי התמונות מוצגות על גבי צג המחשב ו/או מודפסות על ידי המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.

בכל מקרה חבות החברה, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע"י הרוכש. 

  1. שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר

כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החברה ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה /או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם. 

  1. בעלות ושמירה על זכויות

האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע"י זכויות יוצרים, סימני מסחר, זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות החברה וחלקם בבעלות צדדים שלישיים. משתמש ו/או כל צד ג' המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו לשם יצירת יצירה נגזרת או לנצל את האתר, ו/או את תוכנו של האתר, כולו או חלקו למטרה כלשהי, למעט המטרה, שלשמה נוצר האתר. החברה מתירה למשתמש "להוריד" (download) נתונים למחשבו האישי לצורך שימוש אישי בלבד שאינו מסחרי, היתר זה כמו גם כל פעולה חוקית אחרת באתר, אין בהם כדי להקנות למשתמש זכות קניינית כלשהי במידע האמור בפרט ובאתר ובתוכנו של האתר בכלל.

המשתמש מתחייב שלא להעלות (upload) לאתר כל מידע מכל סוג ומין שהוא, המפר את זכויות היוצרים, סימני המסחר ו/או כל זכות קניינית אחרת ו/או חומר פורנוגרפי ו/או חומר שיש בו חשש ללשון הרע וכו'. העלה המשתמש מידע ו/או חומר כאמור לעיל, מתחייב הוא לשפות את החברה ו/או מי מטעמה ו/או את מפעילי האתר בגין כל נזק ו/או הוצאה (לרבות שכ"ט עו"ד והוצאות משפט), שייגרמו להם כתוצאה מהתנהגותו הבלתי ראויה של המשתמש, הנזכרת לעיל.

החברה תהא רשאית לסגור את האתר או לבטל שירותים או לצמצמם. כמו כן, תהא החברה רשאית לשנות את תקנון האתר מעת לעת.

כל מחלוקת שהיא בין משתמש לבין החברה בשל פעילות באמצעות האתר תתברר בישראל בכל אחד מבתי המשפט ברחבי הארץ . 

  1. שירות לקוחות

לבירורים שונים ואינפורמציה נוספת ניתן לפנות לנציגי מחלקת שירות הלקוחות של החברה באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת avivaflowers.haifa@gmail.com או בטלפון 04-8264555, בימים א'-ה' בין השעות 8:30-19:00 יום ו' וערבי חג בין השעות 8:30-13:00.

במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע"י שירות הלקוחות עד 48 שעות . לתשומת ליבך! תלונות לא תתקבלנה לאחר שבוע ימים מיום ההזמנה.

תלונות על איכות המוצר מתקבלות בטווח של 48 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד. 

כל הרוכש את שירותי האתר בכל דרך שהיא מצהיר ומתחייב שקרא את התקנון והסכים לו

בברכה, אביבה בוטיק פרחים

      

 

מיון לפי

    לא נמצאו תוצאות. נסו להשתמש בפחות פילטרים או clear all

    מחכים לראות אותך

    לכל אירוע, לכל שמחה ובכל ימי השבוע - אנו מחכים לראות אותך. בקרו אותנו ברחוב יותם 1, חיפה או צרו קשר ישירות דרך האתר.

    צורו קשר